duminică, 11 septembrie 2011

Parcarea neregulamentara

Trebuie sa va relatez cazul unui student tenace, Vlad Vlaicu, caruia i s-a ridicat abuziv masina in februarie 2008, a dat in judecata politia rutiera si a castigat.
El a luptat singur, fara avocat si dupa 5 luni de proces obtinuse o sentinta favorabila dar...sfarsitul era departe.
Epopeea lui in trei parti despre proces contine si sentinta castigatoare, motivata cu argumente legale: http://www.vladvlaicu.com/2010/04/epopeea-ridicarii-unei-ma%C8%99ini-ii/
Acest student starneste admiratia pentru perseverenta lui in lupta cu abuzurile.
Singur se defineste: "Nu accept sa fiu subestimat, mintit sau inselat."
Chiar si-a facut in timpul procesului un blog contra politiei rutiere: http://antibpr.wordpress.com
Recent a publicat si ultima parte despre modul anevoios in care si-a recuperat in doua rate toti banii, 620 lei, de la politia rutiera. Probabil nu ar fi reusit fara ajutorul presei care i-a facut o intensa campanie.
Iata concluziile lui:
„Toată distracția asta a durat un an și jumătate din momentul în care mi s-a ridicat mașina până când mi-am primit banii.
După părerea mea nu avea de ce să dureze mai mult de o lună. Pe lângă asta s-a scurs mult timp pierdut, nervi, oboseală și frustrări… dar am reușit! Astăzi nu cred că aș mai avea putere să trec prin asta încă o dată, deși la momentul respectiv, m-am simțit ca am câștigat o mare luptă și că se făcuse cu adevărat dreptate.”
CONCLUZIE: in procesele individuale puteti iesi in pierdere, chiar daca ati castigat.
Timpul, nervii si banii cheltuiti nu pot fi compensati de suma recuperata peste un an si jumatate.
In plus, vi se poate ridica din nou abuziv masina si atunci sigur veti evita calvarul procesului.

Practic aveti 3 solutii: 1) angajati avocat ca sa nu pierdeti timpul dar puteti pierde si mai multi bani; 2) depuneti singur plangerea dupa model, plus toate probele necesare si nu va prezentati la proces, asteptand doar rezultatul; 3) va alaturati unui proces colectiv contra firmelor de ridicari cu sanse mult mai mari de castig

Deci trebuie sa stopam abuzurile, obligand firmele de ridicari sa restituie taxele enorme

Asta se poate face doar printr-un PROCES COLECTIV  care va lovi aceasta mafie!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu